زیبایی‌های جشن عروسی در زمستان

شروع موضوع توسط Nazanin ‏11/11/15 در انجمن مد و فشن

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    4fd1042838cb3950f25246adccbb6d21.jpg




    حتما فکر می‌کنید عروسی در زمستان ایده خوبی نیست. اما تا همه مزایایش را ندانید، با عجله نتیجه‌گیری نکنید. جشن کریسمس و سال نو می‌تواند فضای خوبی برای عروسی‌تان ایجاد کند. عروسی زمستانی ، دورهمی کوچک فامیلی را یاد‌آور می‌شود و می‌تواند حتی در خانه برگزار شود. با یک شومینه بزرگ و تعداد زیادی شمع. اگر در مناطق پربرف باشید، می‌توانید سورتمه‌رانی کنید، برف‌بازی کنید و خودتان را با نوشیدنی داغ، گرم کنید. در اینجا چند دلیل آورده‌ایم که چرا عروسی در زمستان خوب است.


    3338dff79997c77d8dc3a0dde02130fd.jpg


    هزینه کمتر

    گرفتن جشن عروسی با هزینه کم، شانس بزرگی است. زمستان فصل کم شدن جشن‌های عروسی است و تخفیف‌های زیادی وجود دارد. گل‌فروشی‌ها، مزون‌های لباس، طراحان دکور، آرایشگاه‌ها و غیره. خیلی از عکاسان و رستوران‌ها برای فصل زمستان تخفیف ویژه می‌دهند و وقت‌شان در این فصل آزادتر است و می‌توانید هر تاریخی را که می‌خواهید برای جشن معین کنید.


    b6daf50b5a13aad0c0ba6b90c4a0d6ff.jpg


    دسته گل‌های بی‌نظیر
    دسته گل‌های زمستانی جزو زیباترین دسته گل‌ها هستند. در مورد دسته گل عروسی‌تان کمی خلاق باشید. چیزهایی که می‌توانید استفاده کنید تا دسته گل‌تان بی‌مانند شود عبارتند از:
    - تکه‌های خشک شده مرکبات مثل پرتقال ولیمو
    - چوب دارچین
    - وسایل تزیینی کریسمس
    - برف دانه تزیینی
    - میوه کاج
    - توپ‌های رنگی


    b43d0f90b673068bc0ff247e952b142a.jpg


    دکور

    جزییات دکوری زیادی برای این فصل وجود دارد که میهمان‌های‌تان را گرم و راحت نگه دارد. اول از همه، اجاره کردن جایی با یک شومینه، ایده بسیار خوبی است. این کار در تابستان عجیب به نظر می‌رسد اما در زمستان بسیار شگفت‌آور است. به علاوه ،ایستادن در کنار شومینه، ایده قشنگی برای عکاسی است.

    پر طرفدارترین ویژگی دکور عروسی زمستانی، میوه درخت کاج و دیگر وسایل چوبی است. می‌توانید آن‌ها را تقریبا همه جا استفاده کنید. روی قسمت بالای کیک عروسی‌تان، برای دسته‌گل‌تان، روی کارت‌های دعوت و روی میزها.

    پنبه برای این فصل خیلی استفاده دارد. می‌توانید به اصطلاح پنبه‌های عروسی درست کنید. پنبه می‌تواند برای دسته‌گلعروس، گل روی کت داماد و برای فضای دکور مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت بهترین دکور چراغ‌های ریز و درخشان است. این ویژگی بی‌همتا ، جادویی خاص به مراسم‌تان می‌افزاید که میهمان‌های‌تان را شگفت‌زده خواهد کرد؟


    c38ba28dd387c2756cbb07beeeccef38.jpg


    لباس عروسی

    خیلی از مزون‌ها در فصل زمستان برای لباس‌های‌شان حراج می گذارند. پس می‌توانید آنچه دوست دارید را آسان‌تر و ارزان‌تر پیدا کنید. جزییات، مهمترین مزیت لباس‌های زمستانی هستند. ایده خوبی است اگر بخواهید روی لباس عروسی‌تان کت خزدار بپوشید. یک شال بافتنی هم می‌تواند خاص و زیبا باشد. دستکش را فراموش نکنید، نیازی نیست که آن را در کل جشن دست‌تان کنید. دستکش برای عکس گرفتن زیبا می‌شود.

    عکس‌های ناب

    ایده‌های زیادی برای عکاسی در زمستان وجود دارد:
    - سورتمه‌سواری یا اسکی روی یخ ( اگر در مناطق پربرف هستید)
    - انتخاب یک مکان زیبا در جنگل با یک مبل و شمع زیاد( اگر در مناطق پر درخت هستید)
    - اجاره کردن خانه‌ای شومینه‌دار
    - عکس گرفتن کنار دریاچه یا رود پر آب یا یخ‌زده
    - اجاره کردن اسب و کالسکه


    ce7645a676b8fa866022eb66b79b9e24.jpg


    غذاهای ساده زمستانی

    بعد از یک روز سرد، شما باید میهمان‌های‌تان را گرم نگه دارید. پس نوشیدنی‌های خنک و چتر‌دار و سالاد‌های سبک را فراموش کنید. یک منوی کبابی ایده جالبی است. (سبزیجات؛ گوشت، پنیر). همچنین می‌توانید در پیاله‌های کوچک، سوپ خامه سرو کنید. عالی می‌شود. میهمان‌های‌تان را با نوشیدنی‌های گرم مانند شکلات و مارشمالو شگفت‌زده کنید و میهمانی‌تان را گرم‌تر کنید.


    1aa5a9609bdc32a0641181e71fd19467.jpg


    ماه عسل

    خیلی عالی می‌شود اگر به یک جزیره گرم و آفتابی سفر کنید و در حالی که شهر خودتان زمستانی است، ماه عسل‌تان را در جایی گرم به سر ببرید (مثلا جزیره کیش). می‌توانید لباس عروسی‌تان را هم ببرید و عکس‌های زیبایی بیندازید. بزرگ‌ترین مزیتش این است که این سفر در زمستان ارزان‌تر از تابستان است.

    فراهم بودن همه چیز

    شما می‌توانید هر تاریخی که می‌خواهید ، هر گروه موسیقی که دوست دارید و هر جا که آرزویش را داشتید، انتخاب کنید. لازم نیست که همه این چیزها را 6 تا 9 ماه قبل، مانند عروسی‌های فصل بهار و تابستان، رزرو کنید. بهترین و برترین چیزها برای شما خواهد بود.


    ae60dcd12476bcbc92fd5c8c38c6178d.jpg


    میهمان‌های بیشتر

    شاید همه میهمان‌های‌تان در تابستان به خاطر تعطیلات و سفر نتوانند در عروسی‌تان شرکت داشته باشند. جمع کردن میهمان‌ها دور هم در فصل زمستان راحت‌تر خواهد بود و آنها با تاریخ عروسی‌تان مشکلی نخواهند داشت.


    c6fe2a98f9b2b9f98b6da70c01c17088.jpg


    آب و هوا

    بله! زمستان، زمستان است. هوا تقریبا قابل پیش‌بینی است. سرد است. پس می‌دانید که منتظر چه چیزی باشید و یا چه بپوشید. در فصل تابستان همه انتظار دارند آسمان آفتابی و هوا گرم باشد. اما در تابستان هوا متغیر است. شما منتظر آفتاب هستید اما ممکن است کل روز باران ببارد. پس کت پوستین‌تان و دستکش‌تان را بردارید و برای بهترین روز عروسی‌تان آماده شوید.