LIFEBOOK X2، لپ تاپ آکاردئونی فوجیتسو

شروع موضوع توسط Nazanin ‏2/1/16 در انجمن اخبار تکنولوژی

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    اطلاعات درز کرده از کمپانی ژاپنی آلمانی فوجیتسو، خبر از معرفی نمونه اولیه LIFEBOOK X2 توسط این کمپانی میدهد. بر اساس اطلاعات کسب شده و تصاویر منتشر شده، این نوت بوک کاملا متفاوت از لپ تاپ هایی با طراحی سنتی و طرح هایی که تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته اند است. این لپ تاپ از طراحی خاص با قابلیت ۳ بار تا شدن بجای یک بار تاشدن بهره می برد .

    به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از ایستنا، سایت ژاپنی Yanko Design ، اخیرا طرح اولیه این نوت بوک فوجیتسو را رونمایی کرده است . این نوت بوک که Äúfolded نامیده می شود ، توسط طراح معروف ژاپنی Park Hyun Jin طراحی شده که بر خلاف دیگر نوت بوک ها بر روی یک لولا باز و بسته نمی شود. این لپ تاپ در حالت نیمه باز مانند آکاردئون است و بطور کلی سه لولا دارد که چهار بخش مختلف را به هم متصل می کند . این چهار بخش شامل دو LCD و یک کیبورد و یک تاچ پد بزرگ هستند.

    baa4e6656561a279276cb0e4034a1407.jpg

    این محصول با توجه به انعطاف پذیری ویژه خود در حالتهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این حالات Palmtop است. در این حالت کاربر قادر خواهد بود تا صفحه نمایش را به حالت عریض و پهن مشاهده کند که این حالت ایده آل برای گردش در سایت ها ، ارسال پیام و یا برآورده کردن نیاز های ارتباطی است.

    همچنین این محصول به خودی خود به یک لپ تاپ نیز تغییر شکل میدهد که در این حالت با چسبیدن دو LCD لمسی به یکدیگر کاربران می توانند صفحه نمایش را به صورت کامل ببینند و در عین حال از یک تاچ پد بزرگ استفاده کنند . به طور کلی این حالت مانند زمانی است که شما در حال استفاده از یک نوت بوک هستید .

    b0e1b1b9acb61fecd8337f8409d143fe.jpg

    لازم به ذکر است کیبورد این دستگاه با نور LED آبی رنگ روشن می شود و دارای یک تاچ پد بسیار بزرگ می باشد که برخلاف دیگر تاچ پد ها، دارای هیچ دکمه ای نیست . محصول یاد شده دارای ۲ پورت USB و یک فیش هدفون در بخش جلویی است . دکمه Power آن توسط یک نور LED آبی در وسط بخش جلویی مشخص می شود. در بخش بالایی LCD لمسی این نوت بوک، Webcam دیده می شود و در بخش های جانبی LCD نیز اسپیکرها قرار دارند .

    به گفته کارشناسان طرح این محصول می تواند شروع یک انقلاب در طراحی لپ تاپ ها باشد.

    گفتنی است تا کنون اطلاعات دقیقی از دیگر امکانات فنی این محصول ارائه نشده است. همچنین شرکت سازنده ، قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ آکاردئونی را اعلام نکرده است.