قانون جذب ثروت

شروع موضوع توسط fns4565 ‏9/7/17 در انجمن روانشناسی عمومی

  1. fns4565

    fns4565 New Member

    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    8f61345723086b8b97ceea4449bf75ae.jpg



    قانون جذب چیست ؟

    زندگی ساده است. قانون جذب می‌گوید: زندگی شما تنها از دو چیز تشکیل شده است، چیزهای مثبت و چیزهای منفی. هر بخش زندگی ‌تان، خواه سلامت، ثروت، روابط، کار یا شادی می‌تواند مثبت یا منفی باشد؛ یا ثروت

    فراوان دارید یا آه در بساط ندارید. یا سرشار از سلامتی هستید یا مریض احوالید. روابطتان شاد است یا دشوار و در بن‌بست است. کارتان یا هیجان‌انگیز و موفق است یا رضایت‌بخش نیست و ناموفق است. یا لبریز از شادی هستید یا بیشتر مواقع احساس خوبی ندارید. یا سال‌های خوب دارید یا سال‌های بد، یا اوقات خوب یا اوقات بد، یا روزهای خوب یا روزهای بد.

    اگر موارد منفی زندگی‌تان بیشتر از موارد مثبت است، پس یک جای کار می‌لنگد و خودتان هم می‌دانید. بقیه‌ی مردم را می‌بینید که شاد و موفق هستند و زندگی‌شان پر از چیزهای عالی و فوق‌العاده است، و حسی به شما می‌گوید که شما نیز لیاقت چنین زندگی‌ای را دارید. حق با شماست؛ شما لایق یک زندگی سرشار از چیزهای خوب هستید.

    در دوره قانون جذب به شما گفته میشود از قانون جذب استفاده می‌کنید حتی اگر ندانید
    بیشتر افرادی که زندگی فوق‌العاده ‌ای دارند درست نمی‌دانند چه کرده ‌اند تا به این زندگی دست ‌یافته ‌اند. اما حتماً کاری کرده ‌اند. آن‌ها از قانون جذب که منشاء تمام موارد خوب زندگیست استفاده کرده‌اند …

    بدون استثناء هر ** که زندگی فوق ‌العاده ‌ای دارد برای رسیدن به آن از قانون جذب استفاده کرده است.

    قدرت‌های عظیم طبیعت، مانند گرانش و الکترومغناطیس، با حواس ما قابل مشاهده نیستند، اما قدرتشان بی چون‌وچرا و قطعیست. در مورد قانون جذب هم همین‌طور است. نیروی قانون جذب قابل مشاهده نیست اما در حقیقت قدرتش بسیار عظیم‌تر از هر قدرت طبیعی دیگری است. نشانه‌های قانون جذب را در همه جای جهان می ‌توان دید.

    قوانین طبیعت بر کائنات حکم‌فرماست. می‌توانیم با هواپیما پرواز کنیم زیر هوانوردی هماهنگ و سازگار با قوانین طبیعت عمل می‌کند. قوانین فیزیک برای ما تغییر نکرده‌اند تا بتوانیم پرواز کنیم، اما راهی یافته‌ایم تا مطابق قوانین طبیعت عمل کنیم. همان‌طور که قوانین فیزیک بر هوانوردی، برق، و گرانش حاکم است، قانون جذب هم بر زندگی حاکم است. برای در اختیار گرفتن قانون جذب مثبت و تغییر زندگی‌تان، باید قانونش را درک کنید. قدرتمندترین قانون جذب کائنات

    روی برگرداندن از آنچه در شخصی نمی‌پسندید بدین معناست که شما آن را جدی نمی‌گیرید. به این معناست که شما می‌دانید با قانون جذب عشق روی هر چه تمرکز کنید بیشتر از آن را دریافت می‌کنید

    روی برگرداندن یعنی دنیا به شما حق انتخاب داده است. یعنی با آ‌ن‌ها بحث و جدل نکنید تا ثابت کنید اشتباه می‌کنند یا عیب‌جویی کنید یا آن‌ها را مقصر بدانید، یا بخواهید تغییرشان دهید. این‌ها در قانون جذب عشق جایی ندارند. اجازه دهید همه خودشان باشند و شما انتخاب کنید.

    نیروی جذب خورشید است که سیاره‌ها را در منظومه‌ی شمسی ما نگه می‌دارد، و مانع از پرت شدنشان در فضا می‌شود. قانون جذب گرانش است که شما و هر آدم، حیوان و هر چیزی را نگه می‌دارد

    آیا از قانون جذب ثروت استفاده می‌کنید؟


    3a28758bc9e2df60e204a85720e3d0e9.jpg



    دربا‌ره‌ی پول چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌اندازه‌ی کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌وقت به‌طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.

    اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بی اندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود 10 درصد از مردم است. تنها تفاوت میان ثروتمندان و سایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛ جذب ثروت همین است.

    چرا قانون جذب ثروت کار نمی‌کند؟

    دلیل اینکه بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند این است که در موردش عقاید منفی دارند، و آن عقاید منفی وقتی بچه بوده‌اند به خورد ذهن ناخودآگاهشان داده‌شده است. عقایدی مانند “پول کثیفه” “پول فساد میاره ” “آدم‌های ثروتمند صادق نیستند” “پول خواستن معنوی نیست” و … .

    وقتی بچه‌اید هر چه والدین، معلم‌ها یا جامعه بگویند می‌پذیرید. و بنابراین بدون این‌که متوجه شوید، با احساساتی منفی نسبت به پول بزرگ می‌شوید.

    “زمانی که پی ببرید هیچ کمبودی وجود ندارد، تمام دنیا از آن شما می‌شود.”

    لائوتسه

    بنیان گزار مکتب تائو

    نگرانی و ثروت






    70073136f6e7be434694cd3cde985f67.jpg
    بیشتر مردم وقتی حقوق می‌گیرند حتی آن موقع هم احساس خوبی ندارند زیرا نگران‌اند چطور کاری کنند که حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. آن‌ها هر بار که حقوق می‌گیرند فرصتی باورنکردنی برای عشق بخشیدن را از دست می‌دهند. وقتی مقداری پول دستتان می‌رسد، مهم نیست چقدر ناچیز است، شکرگزار باشید! یادتان باشد، برای هر چه شکرگزار باشید چندین برابر می‌شود. با نگرانی ثروت خود را از بین نبرید.

    همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید.

    از هرلحظه‌ای که با پول سروکار دارید استفاده کنید تا با داشتن احساسی خوب پول را چند برابر کنید. وقتی پول می‌پردازید عشق را احساس کنید تا ثروت را با قانون جذب بدست آورید


    یادتان باشد براساس مقالات سایت قانون جذب اگر به ثروت فکر کنید و احساسش کنید جذبش می‌کنید و اگر به بدبختی‌ها فکر کنید همان‌ها را جذب می‌کنید.

    منبع : قانون جذب
     
    tablooaraz از این پست تشکر کرده است.
  2. tablooaraz

    tablooaraz New Member

    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    مطلب فوق العااده ای بودش لطفاً در مورد دیگر قوانین نیز مطلب ارسال کنید
     
  3. shimask70

    shimask70 New Member

    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    خیلی خوبه قانون جذب