گلکسی اس 6 و اس 6 اج را روت نکنید

شروع موضوع توسط MoshaverFa ‏27/6/15 در انجمن اخبار تکنولوژی

  1. MoshaverFa

    MoshaverFa Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    961
    تشکر شده:
    509
    امتیاز دستاورد:
    63
    awww.beytoote.com_images_stories_news_94_02_94_02_3e931.jpg

    متخصصان با بررسی ساختار روت کردن گلکسی اس6 و گلکسی اس 6 اج متوجه شده‌اند که در صورت انجام این کار، امکانات متعددی در این همراه‌های هوشمند غیرفعال خواهند شد که مهم‌ترین آن‌ها سیستم پرداخت الکترونیکی سامسونگ است.
    سامسونگ پس از سالی فاجعه بار و محصولاتی تکراری مانند گلکسی اس 5، سرانجام با عرضه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج موفق شد تا کمی نظرات عمومی را نسبت به خود بهبود ببخشد و این دستگاه‌های جدید به سرعت در میان منتقدان و کاربران محبوب شدند.

    موضوعی که در ابتدای عرضه هریک از تلفن‌های همراه هوشمند رخ می‌دهد این است که بسیاری از افراد به سرعت برای روت کردن دستگاه اقدام می‌کنند ولی اگر همراه هوشمند شما یکی از این دو مدل است پیشنهاد می‌کنیم که قبل از روت کردن تلفن خود اندکی صبر کرده و این خبر را بخوانید.

    بنا به بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که در صورت روت کردن گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، تعدادی از امکانات کلیدی آن‌ها از روی تلفن همراه پاک خواهد شد و استفاده از این امکانات بر روی دستگاه‌های روت شده امکان‌پذیر نخواهد بود. مهم‌ترین امکان در میان این موارد نیز به سیستم پرداخت دیجیتالی سامسونگ بازمی‌گردد.

    سیستم پرداخت دیجیتالی سامسونگ هنوز در هیچ کشوری فعال نشده است ولی به علت سادگی عملکرد آن می‌توان انتظار داشت که به سرعت در تمام جهان استفاده از آن باب شود. این سیستم به جای استفاده از NFC (کاری که اپل انجام داده است) به صاحبان مغازه‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند از کارت‌خوان‌های مجهز به نوار مغناطیسی برای میزبانی از سیستم پرداخت سامسونگ استفاده کنند.

    به این ترتیب علیرغم اینکه روت کردن تلفن‌های همراه هوشمند، مزایای مخصوص خود را به همراه دارد ولی بازهم این سیستم پرداخت می‌تواند به اندازه کافی باارزش باشد تا از روت کردن گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود چشم‌پوشی کنید.