زندگی زن فداکار با همسری که دست و پا ندارد + عکس .

شروع موضوع توسط سوسن م ‏7/6/15 در انجمن روانشناسی خانواده درمانی

  1. سوسن م

    سوسن م Member

    ارسال ها:
    46
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    8
    عشق بی انتها:

    گاهی اوقات زندگی آن‌قدر بر علیه ما می‌چرخد که حتی منجر به از دست دادن عزیزانمان می‌شویم. اما همیشه در چنین مواقعی فرد می‌تواند بفهمد که آیا کسی که دائما می‌گفت «دوستت دارم» واقعاً حرفش صحت دارد یا فقط باد هواست.

    شاید ما ایرانی‌ها در برنامه ی ماه عسل 1393 شاهد چنین عشق بزرگی بودیم و احسان و سولماز دو زوج جوانی بودند که سولماز در اثر حادثه ای دچار معلولیت جسمانی شدیدی می‌شود و عشق احسان باعث شد تا بتواند دوباره روی پای خود بایستد.

    و اما این بار در استرالیا، دوباره اسطوره ای از عشق بین زن و شوهر مشاهده شد که همگان را به حیرت درآورد.

    مردی 42 ساله که به خاطر تشخیص غلط دکترها برای ابتلای او به بیماری آنفولانزای ساده، راه درمان متاسفانه بدی را در دامانش قرار دادند، منجر به قطع دست‌ها و پاهایش شد.

    او که اکنون نه دست دارد و نه پا، در کنار همسر عاشقش به زندگی خود ادامه می‌دهد و این همسرش است که هنوز او را سر پا نگه داشته. آنها یک دختر دارند و همسر این مرد می‌گوید: از وقتی که برای شوهرم چنین اتفاقی افتاده، عشق م نه تنها نسبت به او کم نشده بلکه بیشتر هم شده و از اینکه او به من احتیاج دارد، لذت می‌برم و با جان و دل به او کمک می‌کنم.

    این مرد از پزشکانی که به اشتباه چنین تشخیصی برای درمان بیماری او داده‌اند شکایت کرده و قرار است تا این پزشکان بی ملاحظه مجازات شوند.

    عشق حد و مرز، زن و مرد، فقیر و ثروتمند و ... نمی‌شناسد. در هر قومیتی و از هر ملیتی ممکن است چنین اسطوره هایی خلق شوند که واقعاً معنی عشق واقعی را سرپا نگه می‌دارند.




    awww.sefidak.com_images_pic_all_7_3a66.jpg awww.sefidak.com_images_pic_all_7_3a67.jpg i awww.sefidak.com_images_pic_all_7_3a65.jpg